Trött trött trött trött!

Ja då var det torsdag & jag kan säga en sak jag är mycket trött alltså! aja sånt som händer inte konstigt när man har jobbat en hel vecka nästan! hoppas att morgon dagen går snabbt! kanske ska köpa min klänning jag hittade ? hmm. sånt som märks! Ska kanske  stor handla med mamma ikväll eller på fredag! men då är man väl mer trött kan jag tro! aja får se hoppas på ikväll alltså! skulle inte sitta helt fel! Är jätte sugen på glass :P kanske ska köpa det på ica maxi för dom har jätte goda glassar som dom sängt ner priset på! Sia glass olika smakerTvå styckern  0.5L för bara 15 kr det är faktiskgt jätte billigt;) nu ringde min älskling (L) pusss puss baby <3 gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: Mariah N

Jobbat idag ,10-16 i en blomsterbutik.Gjort julgrupper idag.

2008-11-20 @ 18:29:03
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0