TE & MYSPYYS'

nammen tjenare - Tänkte jag skulle skriva lite bara för att jag känner för det. hehe Så här har min cp dag varit. Gick upp till ica maxi och jobbade & kännde att jag bara blev vämmre & sämmra så det var ju bara att gå hem. har förmodligen infulensa har ifall samma symtom men ska ringa till vårdsentralen imorgon bitti och snacka med dom! Sen har jag bara slappat Mamma var här med en skinjacka idag :) kostade 500 kr så ska ta en bild och lägga upp för den var verkligen skit läcker. oooh jag har faktiskt världens bästa mamma! Så jag somnade vid klockan 14:00 - 18:30 & då väckte peter mig så om han inte hade väckt mig så skulle jag säkert vakna runt 21 & det är ju inte bra för då kommer jag verkligen inte kunna sova nått i natt. men men sånt e livet. Nej här kommer ifan några bilder haha man ser ifall ganska tydligt vad jag gjort idag ;d. eller ja dom timmarna jag varit vaken. HAR NI HÅLLT ER FRISKA? Hoppas verkligen det. Ta hand om er så länge.. Pusss puss ( bild på skinjackan kmr i morogn )

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ush låter illa med influensan.. försöker hålla mig frisk så gott det går :)

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll?

Krya på dig och ha en trevlig kväll!

2008-11-07 @ 00:01:02
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn..Det är så olika från tjej till tjej hur det syns på magen..jag har haft turen att det syntes direkt...känns så underbart med magen i vädret :) Så du har en liten med ? :)

2008-11-07 @ 08:05:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så tråkigt..men det var det bästa som du kunde göra då...Dagen kommer att komma igen för dig när det känns rätt :) Bebisen är beräknad o maj månad...längtar..

2008-11-07 @ 11:58:23
Postat av: Mindy

Så tråkigt..men det var det bästa som du kunde göra då...Dagen kommer att komma igen för dig när det känns rätt :) Bebisen är beräknad o maj månad...längtar..

2008-11-07 @ 11:58:31
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0