Sorry..

Shiiiiiiiiiiiiit sorry alltså för att jag inte skrivit någonting men har haft en jätte jobbig dag på jobbet så jävla sjukt alltså så man bara kan skratta åt det! skriver om den dagen i morgon i stället för att skriva allt tar säketer 20 minuter om inte mera! Har jätte ont i handleden med :/ jobbigt läge alltså! jaja så är det! nu sitter jag och kollar på du är vad du äter! & så har jag lagat pannkakor mumss säger jag jammie jammie jag gör världens bästa pannkakor tycker ifall jag o älskling. så himla gött var det! så ska ha pannkakor till jobbet i morgon mums det med. nej nu ska jag fortsätta kolla skriver kanske mer senare! men nu vill jag veta vad ni gjort idag? haft en bra dag då? pusss o kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0