Sminkning!

Ja nu har lilla vovevn åkt :/ och världens bästa mamma har gjort poter steak till min och peter! mums ska ha det i morgon till matlåda tänkte jag! det är så himla gott och sen brun sås och potatis till! kan inte bli bättre! sist jag åt det var förra sommaren! shiit skit länge sen ju! nej nu ska jag sminka mig och sen kolla upp en buss! fixa in musik till mobilen & sen drar jag till stan för att äta middag på restaurang med älsklingen! ska bli mysigt och gott! denna dag är den bästa hittils i mitt liv! jag är så glad och längtar bara på flera underbara år tillsammans med dig! du är det finaste som finns! jag kan inte leva utan dig peter! kommer kanske med en bild på jhur jag ser ut men sminkning och allt så kolla in senare igen! puss o kram hoppas ni får en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0