NYÅRSKLÄNNING?

Nyårgskänning Kanske är lite väl tidigt att börja skriva om här kanske men vill verkligen ha en snygg & tuff glitter klänning ( inte för lång :P ) Någon som kan ge några tipps så skulle jag bli jätte glad. Så himla svårt alltså men man måste börja tidigt speciellt om man är kräsen som jag är dårå. haha! jag hittar aldrig några fina. men om ni vet någon länk eller några tipps så skulle jag bli jätte glad alltså! Vad ska ni ha på er på nyår? Eller rättare sagt vad har ni för funderingar? vad brukar ni ha? Skriv till mig :) . att det alltid ska vara så svårt att hitta kläder tills vissa dagar. alltså så som födelsedag dop bröllopp nyår julafton katastroof jao"




Men själv tycker jag att denna här kläningen var jävligt häftig. mycket snygg! vad tycker ni ? :$ aja får se vad det blir att ha i år pusss puss på er alla sötnosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0