Natti Natti

Nu ska jag o älskling kolla på efterlyst och sen så blir det nog kolla film och sen sova. ska verkligen försöka komma upp halv sju istället för sjuk haha. men det blir en överaskning för sånt veet man ju aldrig. brukar alltid säga ska bara bra mig fem minuter sen så väcker peter mig och då är klockan 7 och jag får stressa för att inna till jobbet. det blir nog bra det här hehe! skriver kanske ett inlägg senare men skriver god natt redan nu ifann jag glömmer skriva sen. pusss på er!


Kommentarer
Postat av: kajsa

med designen? ledsen, det händeer sällan.. men vilken sorts stilmall vill du ha? den kan jag nog fixa

2008-11-12 @ 20:54:46
URL: http://ksundstrom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja emn nu är du inne på något! Börgar bli fint på bloggen nu :) Fin blå färg på headern :)

Kram

2008-11-12 @ 20:56:15
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint hår du har! :)

2008-11-13 @ 15:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0