Natti Natti

Tänkte gå & lägga mig i sängen o mysa med älskling till en bra film! En ny drama/kärlek/komedi ifrån år 2008! hoppas den är bra! skriver om den i morgon! Föresten skrev ju i bloggen för ett tag sedan om vanilj o päron yoghurten, har testat den nu och den var den godaste på länge! den måste ni testa alltså hehe! i morgon blir det att jobba som vanlige och sen är det fredagskväll! mys mys! ska ju ha lilla vovven här hemma med!! i like! sen så ska jag köpa min nyårs klänning o julaftons klänningen! jippi är så himla fin! kommer med bild på den när jag köpt den! ska kolla om jag hittar den på internet.



Vad tycker ni om denna? sen ett fint halsband o örhängen! och sen ett bar klack skor!
perfekt! hehe sov gott puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0