Min dag!

Tänkte berätta om hur min dag har varit idag! Började med att jag gick upp tidigt i morse hehe! och la mig i ett varmt bad mycket mysigt hehe! sen så säger älskling till mig : titta ut :D jag bara jaha okej! shiit massa med snöö & blåst väder! så jag tog på mig underställe och mjukis kläder idag för det såg kallt ut! haha men när jag skulle gå så frös jag som jag vet inte vadf! det snöade och bara blåste som fan! haha för att inte få in snö i ansiktet så fick jag gå på snädden hela vägen till maxi! kämpade för livet haha! borde sätt rätt roligt ut! men jag hatar verkligen när det blåser så man får snö i hela ansiktet! Sen så var jag på Skönhet & hälsa avdelningen och det är den roligaste på hela ica maxi faktiskt. stå och plocka upp smink stylings saker hårfärg & shampoo ja och allt möjligt smått och gott! hehe! jag älskar sånt så deft var si jävla roligt. tiden bara sprang ifrån mig! mickaela frågade mig om jag inte skulle gå på rast ( frulle ) jag bara hmm nae vad är klockan..... då var hon redan 10:15 hehe! sen rusade tiden iväg ochg det var redan lunch... gick klockan 13:10 idag! sen gick det jätte fort så frontade vi och sen slutade jag! helt underbar dag!

Jag älskar verkligen min arbets platt så himla mycket! och så är det massa med jul saker och allt kan inte bli bättre just nu! så himla mysigt att julen är på väg! tycker ni inte det? Har kommit på vad jag önskar mig nu! Den där voffel saken ( locktången ) som jag visade bild på förut i bloggen önskar jag mig , & sen önskar jag mig massa hårspray ( lite dyrare ) sen shine spray, en venus rakapparat :D! sen önskar jag mig smink och sen så vare massa häftiga saker som jag inte vet vad det är haha! men önskar mig mycket smått & gott! Sen kom jag på en sak till faktiskt! först saker till lägenheten alltid trevligt att få men det var inte det jag tänkte på utan hårfön! en ifrån obh nordica :D, Jag har färgat mitt hår idag med :) färgade mörk brunt & sen ska jag färga det på fredag med! då ska jag ha blonda slinger i . tänkte göra massa smala / små slinogor! kommer ta blond hårfärg för att jag vill ha guldiga slingor för det e så himla snyggt till mörk brunt! tror ni det blir snyggt?

Annars har jag inte gjort så mycket mera idag! diskat lite och sen har jag skurat hela bad rummet haha! passade på medans jag färgade håret! och sen tvätta lite! och så har jag viklt tvätt! så jag har fårr mycket gjort endå! väntar och ser fram emot nästa arbetsdag faktiskgt! det är så himla kul att man längtar tills att få gå tioll jobbet inte offta man har en sån känsla! men mycket gör att jag tycker om det jag gör o att jag har så himla bra armets kambrater! det är det viktigaste tycker jag att man trivs med dom man jobbar tillsammans med! nu ska jag lägga in lite bilder med! kommer strax så kicka in snart igen! vad har ni gjort idag? tell me :D! puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Va kul att färga håret, blev säker jätte fint :D

Jag har hmmm ehh haha varit i skolan och lika som du kämpat för att komma någonstans idag pågrund av all snö haha



Ha en mysig kväll!

2008-11-24 @ 20:59:24
URL: http://lifebycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0