Lördag!

Namen tjenare alla snyggingar ;) Har inte vartit hemma någonting så har inte skrivit nått heller. men min dag hittils har varit perfekt! Vaknade tidigt och började dagen med en promenad i det iskalla vinter vädret. fyfy säger jag hehe! så jag o pälskling gick till ikano & handlade två mösser & så handlade jag min nya klänning jippi! den var heltt underbart fin! älskar det. ska ju iväg på store fest ( kalas ) en kompis till min pojkvän ska fira sin födelsedag så han har hurt en krog i Linköping & hyrt dig stendoup komiker eller hur det stavas! en jätte bra som kommer ifrån TV4, snacka om jävligt häftigt det kommer bli! ca 60-70 personer o tre rätters middag & vin och allt! kan inte bli bättre! så det ser jag fram emot hehe! sen handlade jag strumpbyxer och lite annat skit! & nu ska jag börja med maten vi har nyss varit hute ,med hugo och sen tagit en fika hos en vän. så skriver mer sen! haft en trevlig helg annars? puss så läänge! Vad tycker ni om klänningen? & vilken mössa var finast? ::D










Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin klänning! Jag tyckte den nedersta mössan var finast. men dom var ju nästan likadana XD

kram

2008-11-22 @ 20:00:38
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0