INREDNING & HEM

Satt och kollade lite på nya saker jag vill köpa till våran lägenhet :) Hittade massa med fina saker faktisk! endel saker ifall. Ska lägga upp lite så vill jag gärna att ni skriver vad ni tycker & om ni har några tipps på någonting snyggt? :)




Kuddar ifrån Jysk
Tycker dom var häftiga till för prydnads kuddar
Vad tycker ni om dom?


Panelgardiner ifrån Jysk

Tycker det är snyggt med panel gardiner så varför inte?


Matbord ifrån Jysk
Jävligt snyggt bord måste jag säga eller vad tycker ni?
för litet i våran lägenhet men perfekt om man bor litet.


Ljus ifrån Jysk
Som sagt jag som är förälskad i ljus blev kär i dom här ;)



Färg vas ifrån Jysk

haha denna tycker jag var grym, Man blir glad över att se på den,
tycker jag eller hur? :D



Påslakan ifrån Jysk

Tycker den var lite små fin sisådär! Älskar ju kina tecken.



Ljus ifrån Jysk

som jag skrev jag är kääär i ljus <3 så himla snyggt



Rulldrapperi ifrån Jysk

lite små fränt med stjärnor eller hur?



Säng ifrån Jysk

vi ska ju köpa ny säng (kanske) har kollat runt lite, denna kanske inte var så dum?
ifs har vi ju en ganska ny säng typ lika dan fast björk en malm säng.




Tv (vetrin skåp) ifrån Jysk

Mycket snygg & tror att den skulle passa perfekt till våran nya Lch 422 tv eller hur?
men tror den kostade på ett ungefär 2000 kr om inte mera.



Badrums matta ifrån Jysk

avsluttar med denna häftiga badrummsmatta <3
Det är mycket man vill ha :) Men man får ta en sak i taget. Men har så himla mycket i lägenheten så man kanske borde göra sig av med lite om man ska handla så mycket nytt eller? Finns så himla mycket man vill ha till sitt hem men tänkte ifall önska mig lite till jul kanske? Vad tycker ni om dom här bilderna? Nått ni tyckte var fint? Alla kan ju inte ha samma smak men hoppas ni gillade nått av det? tippsa gärna mig om ni vet någonting annat fint :) och så har jag en fråga till. Hur ser eran önskelista ut i år? Själv vet jag bara några saker jag önskar mig tänkte komma med en lista sen i bloggen så får ni veta min med! puss puss o en massa kramar :P


Kommentarer
Postat av: manuela

fina saker:)

nja det är sådär med mej, själv då?:)

2008-11-17 @ 20:36:43
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0