idol 2008

Yeehaa! heejsan.. sitter och kollar på idol just nu! men det är reklam nu så tänkte att jag kan ju skriva några rader! har legat i soffan ett tag efter jobbet pga trötthet hehe! och så lagade jag jätte god mat, riven potatis o riven lök o riven morot som man blandar ihop tillsammans med krydder och sen olja! sen steker man dom som kakor ( råkakor typ ) fast mycket godare, sen stekte jag kyckling file o till det blev det peppar sås! kanske inte lät så gott med det var det godaste på länge! sen ska vi äta vinebröd kanske om vi orkar! ifall så ska jag göra poppcoarn! inte i micro utan kastrul popcoarn! tycker det blir godare vad tycker ni? blir mer bio liknande då tycker jag mumms jammie haha! aja vad har ni gjort idag? Hoppas ni ifall haft en bra veckan och en trevlig fredags kväll hittils!

Fråga: Vem håller ni på i Idol 2008? * nyfiken * skriv gärna vem du håller på och vem du vill / tror ska åka ut ikväll!
Pusss puss o massa med kramar ifrån mig till er alla :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0