Hemma!

Hejsan sötisar! nu är jag hemma igen! så himla myigt vi har haft det var bara jag och älskling där just då , och sen tända ljus och allt! var på en mangholisk restaurang skit häftigt! där man själv plockade ihop sina rå varor man ville ha på en talrik och sen lämnade man talricken till kocken så fick man stå där och kolla när han wookade våran mat! sen efter 5 minuter var det klart! jätte mysigt och så himla hätgigt! jag tog biff kött & kycklingfile mini majkolvar lök & några fich crabs eller vad det heter! sen bambu skott. kan bara säga det godaste på länge! men kameran fuckade sig så fick ta ett kort på mobilen bara! men det kommer sen! nu ska jag kolla tv puss o kram!

Kommentarer
Postat av: manuela

det lät ju bra:) ha en fortsatt trevlig helg:)

2008-11-23 @ 18:15:10
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Låter helt underbart ju! Jag e så sugen på wok!

Kram

2008-11-23 @ 18:23:50
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0