Hemma Puuh

Heeeeeej! Nu är jag äntligen hemma så himla skönt! det gick jätte bra på jobbet idag men när jag skulle iväg till biltema och byta en sak där så blåste det storm och spö regn så jag var hur nära som helst på att blåsa omkull. När jag stog vid övergångs stället så var jag tvungen och då menar jag tvungen att hålla mig fast vid stålpen för att kunna stå still helt sjuk men så var det. piss irriterande. ja men som sagt hemma nu & mitt nya bakomat kort har kommit osv jippie. Snäll kan någon hjälpa mig med designen? blir helt fel när jag ska försöka föra en heder! vill få det att se ut så här typ



gå in & kolla min test blogg: http://thatsmylife.webblogg.se/idatestar så förstår ni hur jag menar. men jag kan inte lykas med detta i denna stillmall blir nästan rätt men endå inte. så om någon där ute vet så snälla skriv till mig direkt eller adda min msn: [email protected] det skulle vara guld värt om någon kan hjälpa mig med detta. puss puss pusss

Kommentarer
Postat av: jannica

vad menar du med Alice själ?:S

2008-11-10 @ 16:55:46
URL: http://straweberry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0