Hej snyggingar!

Hejsan alla sötisar! hehe har inte hunnit skriva nått idag! Men det började med att jag försov mig! vaknade klockan halv 8 istället för halv sju! en hel jävla timme börjar ju 8 på morgonen haha så det blev stressit och jag hatar att stressa på morgonen! tycker inte ni det? Det bästa som vills är ju att vakna till under en hlvtimme med kaffe o sen göra i ordning sig! jag behöver 30 minuter minst på mig innan jag vacknar till haha! illa. sen var det stressigt på jobbet! kom massa nya varor och hur mycket folk som helst! vi var tre på frysen och sen blev vi tvugna att ha fler så vi var ca 8 pers haha så det gick bra! sen behövdes jag på frukt & grönt! och där fick jag stressa mycket mera haha så jag var helt slut! inte nog med det.... skulle stor handla. det brukar ta max 40 minuter för mig men tog en timma & 40 minuter!  var kö enda ifrån kassan till köttet och det kan jag säga e typ 10 minuter! aja nu ska jag kolla idol och skriver mer sen! snart kommer min nya design :D  pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0