god kväll alla läsare!

Ska berätta lite mer om min dag & hur min vecka har varit! Jag vacknade runt klockan 11 tiden & började med att äta en frulle som bestod utav: kaffe rostad macka & yoghurt mums! sen så att jag och peter bara framför datorerna och slappade! sen bestämmde vi oss för att fixa i ordning oss & gå ut till ikano området och kolla på kläder mm! Så jag fixade i ordning mig platta håret som vanligt sminka mig och valde ut kläder. sen när jag var redo så gick vi bort till pressbyrån och sen till ica maxi oxh hälsade på :D, men gud vad tur man hade som inte jobbade just denna dag kan jag lova er för att maxi hade 15 års jubileium så det var sägert 1000 pers där inne o folk över allt. jätte långa köer och kaos vid brödet där dom bjöd på tårta. men en sak som var häftigt var att tårtan var en meter lång och en meter brädd så dimla fint var det. aja sen så snackade jag några ord med johanna o sen pernilla på frysen och hon sa possitiva saker till mig angående jobb, och sen ringde mamma mig för några timmar sedan hon var med på maxi och jobbade och då hade pernilla snackat med mamma och sagt: gud vilken duktig dotter du har , och massa possitiva saker så det ser jätte bra ut nu! jippi är sp himla glad att det går framåt. som jag skrev för ett tag sedan att jag är så glad men just nu blir jag bara gladare och gladare för var dag som går faktiskt :) så det är jätte possitivt

aja tillbax till min dag då, handlade lite jul must och en fanta o snus till peter.. sen så bar det av till ikea! vilket vi inte borde gätt oss in på kanske ? haha var lika mycket människor där men vi skulle kolla på en sak till våran eketorp soffa ska lägga upp en bild på den så får ni se den är jätte fin och så himla skön! sen klollade vi på säng kanske ska köpa en helt ny så vi hittade en jätte mysig. packet priset med allt kostade 8 tusen så det är ju vättigt. fick en chook när jag såg vad bäddmadrassen kostade :o, men men ifall så var det trevligt så vi började att gå hem för det blev för jobbigt med alla människor o när vi kom hem så började vi dunka musik jag o älskling haha, slängde typ 5 påsar fullt med skit som bara ligger och skräpar i lägenheten och så fixade vi lite på vinden tömde allt skit där och sen tog upp lite grejser ifårn lägenheten som fanns där.

sen tog vi ner vårat vita matbord för vi skulle mublera i lägenheten. vi har ett jätte stort skrivbord ( mega stort ) som stog i vardags rummet så vi ville ha det i sov rummet för vi tyckte det såg lite kontors aktigt ut... men alla vi sa det till tyckte vi hade dett jätta jätte fint som det var. men ifall så satte vi dit vårat fina trädbord och stolar och fina bords dyner kan man kalla det så? :S hmm aja skit samma och så i sov rummet fick vi platts med vårat stora data bord. det blev hur fint som jag vet inte vad :D

sen så ringde mamma och vi gick ut och hämtade älskling hugo , mys pys han blev jätte glad som alltid haha!! så vi gick ut med han tillsammans och gick till grannen och fikade. sen så var vi jätte hungriga så vi gjorde hamburgare o pommes lätt o gött. sen har jag bara suttit vid tv och kollat på stjärnor på is mycket roligt men såg ej klart allt för var tvungen att gå ut med hugo kom in för ett tag sedan och han ligger o sover så sött brevid mig nu! blir att kisssa han innan vi lägger oss med! så har min dag varit hittils väldigt lugn men mycket mysig kväll/helg. Hur har eran fredag & lördag varit? nu ska jag kolla svensson svensson så skriver lite mer sen när jag kollat klart. kolla gärna in om enm stund igen så får ni se bilderna. puss o kramar alla söta läsare :)

Kommentarer
Postat av: Helena

2008-11-15 @ 22:38:24
Postat av: Helena

Haha sry det vart något knepigt när jag skulle skicka första gången, blev bara en tom kommentar.

Men iallafall, det är toppen med mig. Själv? :)

2008-11-15 @ 22:39:19
URL: http://lordsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0