FIKA BESÖK!

Jag och älskling fick nyss fika besök av kicka & johan! jätte trevligt! dom ska ju med på lördag med! ska bli jätte roligt! Få ha på sig min nya kläning! mitt hår har torkat nu och det blev jätte bra hehe! bild kommer i morgon! kanske inte syns så stor skilnad men mörkare är det ju! vill ju göra slingor men vetefan om jag ska det? aja får se kanske blir röda eller svart röda slingor! blir nog fint ! eller om jag ska vänmta med det så att det inte blir skit fult haha! inte så roligt att gå på fest om håret blir grönt eller rosa vem vet! nej nu skoja jag! haha men men! nu har jag druckit kaffe och så! juste glömde lägga in bilderna! ska göra det nu! hehe puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0