Färdiiiiig ;p


Nu har jag sminkat mig o plattat håret & druckit kaffe! Blev att ha diadem idag orkade inte fixa med luggen hade morgon frilla haha! jag rör på min så mycket i sömnen så jag ser ut som ett troll i håret skit jobbigt haha! aja nu ska jag ta en cigg & sen lyssna på musik och gå till jobbet! snart fredag så himla mysigt med helg! o lilla hugo kommer ju med hehe! ska vara hundvakt i helgen med! alltid lika mysigt att ha han här. nej nu ska jag dra mig klockan är 07:28 o jag börjar 8 så ska gå om några minuter tänkte jag! puss puss på er

Kommentarer
Postat av: Alinne

Allt är så bra så! Med dig med I hope!

2008-11-20 @ 11:26:56
URL: http://alinneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0