TISDAG!

TISDAG - Jaa som sagt idag har jag legat i sängen hela dagen faktiskt. Älskling gick upp klockan 06:30 så jag låg kvar i sängen och sov och ringde till jobbet och berättade att jag fortfarande var Sjuk. Sen vaknade jag klockan 11 tiden igen och försökte få i mig någonting att äta så det blev en macka med ost på och ett glas vatten. Sen så åt jag ty 3 stycken isglassar som gjorde sitt kan jag säga. tar bort det onda i halsen för ett litet tag så det är ju possetivt och så är det ju gott. Sen gick jag och lka mig vid 12 tiden för älskling kom hem då för han kände sig inte häller piggelin kanske jag som smittat han :/. så vi sov i några timmar till så peter väckte mig igen vid klockan 17:30 så det var lika bra att gå upp då för annars kommer jag inte kunna sova nått inatt. så jag har bäddat ner mig framför tv och bara tagit det lugnt och sen ätit lite mera glass. winnernougat glass jammie jammie. Så har jag suttit lite här vid datorn och tagit ett varmt bad med tända ljus jätte mysigt. så har jag druckit en varm kopp kaffe som var jätte gott. Har gjort om designen igen och jag tänkte ha den så nu orkar inte hålla på att byta helatiden tycker om denna så det får vara denna ett tag nu. Haha som jag alltid brukar säga men byter ändå.. men nu menar jag det. Haha jag och älsklingen kollade på en jätte bra film igår. ska lägga upp den på bloggen, för den var värligen rolig. Nu ska jag ta och leta efter filmen och lägga upp den och sen kanske kolla någon film. Ta hand om er och som sagt svara jag på alla kommentarer då jag börjar bli friskare för jag har värligen ingen ork till det just nu tyvärr. så att ni vet om det så ni inte tror att jag skiter i det för det gör jag verkligen inte. tycker det är så himla roligt att folk skriver. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0