PLAYA DEL SOL

Playa del sol - Tänkte bädda ner mig i sängen & kolla på playa del sol, för att det var så länge sedan jag kollade på det & jag tycker faktiskt om den serien haha. Såå kan det vara ibland. Så ska nog ta in den bärbara datorn & börja kolla snart faktisk för klockan är ganska mycket & ska upp tidigt imorgon. Mammi & dom kommer hit & fikar o ska kolla på nya tv faktiskt. myss myss & sen blir det att åka ut till ljungsbro & äta söndags middag faktiskt. Jammie jammie som alltid så mysigt att äta söndags middag med familjen & älsklingen. Tror vi har gjort det varje söndag i snart 2 månader så det sitter ju aldrig fel. nej nu tickar klockan dax att hoppa i sängen. & det bästa av allt nybäddat med nya lakan & påslakan kan ej bli bättre. det är det mysigaste som finns att lägga sig i en nybäddad ren säng. ( inte för att det brukar vara smutsigt haha ) men alltid mysigast när det är ny tvättat. Skriver i morgon när jag vaknar så får vi se vad som händer i morgon ifall. för nu börjar jag bli himlans trött. puss puss på er alla söta fina älskade läsare. god natt & sov så gott.Hoppas ni haft en jätte trevlig/mysig helg? För det har min ifall varit. Bara en massa mys pys & god mat.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar playa del sol D:

2008-11-09 @ 09:21:33
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: toowe

heej ! haft en bra helg?=)

2008-11-09 @ 11:50:02
URL: http://towem.blogg.se/
Postat av: baby loonia - mode och skönhet

snyggt

2008-11-09 @ 17:00:24
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0