Hej älsklingar <3

Jippi jippi är det första jag skriver! Jag är så himla lycklig och så jävla glad så att det finns ej ord att förklara! allt går så himla bra för mig nu och för peter går det jätte jätte bra! det flyter på jätte fort framåt! Snart är vi uppe på toppen vilket jag är så glad över. Är verkligen stolt över mig själv! för första gången som jag känner mig så härm lycklig och så är stolt över allt :) , Äntligen säger jag bara! Jag trivs som fisken i vattnet! och så har jag världens bästa arbets lambrater så himla snälla allesammans! Alla har sån himla stor gemenskap och alla pratar med alla! det här är den bästa arbetsplattse jag varit på! har ju varit på ica maxi innan och ddet var för kanske 5 år sedan och nästan alla jobbar kvar nu! finns människor på jobbet som varit kvar sen det öppnade för 35 år sedan :) riktigt roligt. jag hoppas att jag blir kvar längra för jag vill verkligen jobba med detta och trivs så himla bra så det är inte sant! jippi alltså! dom här dagarna har gott så jävla snabbt så kul alltså! Med torsdag o fredag har varit värst. Nu är jag trött trött trött på allt tjat om kycklingfile ost och sen bullar ;d! Har säkert varit 500 personer och frågat om samma sak till mig så till sluty blir man jätte irriterad men men inget att göra åt sånt e livet. men det roligaste av allt och det som gör mig mest irriterad på som alla tyckte är den där kycklingen så jävla fult av en del. skriver inte här men så jävla sjukt! jag och min arbets kambrat bara kolla på varandra i slutet och suckade haha! så himla roligt vi har ifall tillsammans! Aja nu har jag skrivit mycket om mig själv jag vet :/ men kan inte rå för det fr jag är så glad som jag skrev innnan har jag aldrig varit så glad så då kan man få skryta lite ifall :$ skryta vet jag inte men berätta att jag är glad kanske jag ska skriva i stället! och så är jag så underbart lycklig över att jag har världens bästa pojkvän ojojoj vilken december kan jag säga er längtar! nej nu ska jag äta winnerbröd. puss o kram skriver mer sen! hoppas att ni haft en trevlig dag? puss pusss

Kommentarer
Postat av: //E

de behöver inte ha fler folk till maxi?Letar ju jobb som f*n men finns ju inga=/sökt ca 30 st om inte mer på några månader men man hör ju aldrig nåt av dom=/

2008-11-15 @ 08:31:48
URL: http://myprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0