23 november 2006 <3

23 november 2oo6 - då jag blev tillsammans med min älskling till pojkvän! & nu har vi varit tillsammans i två hela år! det känns helt underbart! Jag är så himla lycklig & så himla glad över att jag har dig vid min sida! utan dig skulle jag inte leva! du är min luft & du lyser upp alla mina trista dagar! en sån fin människa som du trodde jag inte fanns! du ger mig allt jag vill ha, kärlek och omtanke och allt som man bara vill ha av sin pojkvän! pussar kramar & mysiga kvällar tillsammans! våra minnen går inte att beskriva i ord! peter jönsson jag älskar dig! vi ska ut och äta på restaurang i morgon :) mys pys och gott. puss o kramar! jag är så lycklig :D



Kommentarer
Postat av: Tessah

Bara bra bra med mig, haft vänner på besök så blev lite spel och film =) Hoppas du haft en trevlig kväll du också.

2008-11-23 @ 01:03:31
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0