olws ostbågar!

haha sitter & smaskar på ost bågar! det är så himla gött alltså! smala är dom med och det är godaste & dom jätte små knapriga haha! jag tycker inte om estrellas blää för dom! aja nu ska jag snart kolla på ensam mamma söker faktiskgt! mycket roligt. älskar detta program men snart slut! men man vet ju nästan till 110% vem mammorna väljer! inte så svårt att lista ut! haha får se om jag har rätt eller fel! aja ta hand om er! puss o kram

trött trött trött

Ja som sagt e jag jätte trött men nu har jag ifall varit ute med hugo! ska göra lite läsk snart mumms. har ju soda maskin har haft det ca ett år men inte annvänt den på ett halvår så det var dags nu tycker jag! mtcket smidigare med att slippa släpa hem massa sånt skit hehe! fick nya smaker idag med: socker dricka, kiwi, cola & cider. jammie jammie och mums det låter va? hehe! aja hoppas ni haft en trevlig kväll! kolla in min andra ( vanliga ) bloggen  www.thatsmylife.se puss på er

Hej snyggingar!

Tänkte skriva lite här med faktiskt. ska komma på nått bra så att jag kan ha någonting speciellt till denna blogg! hmm tipps? puss puss så länge ska ut med vovven skriver mer senare!

Tjenare

Heeej sötnosar! trodde inte det var någon som var inne och kollade på denna. shit måste skriva lite då rå hehe. nerrå men är ju typ aldrig inne på denna blogg för min nya är ju thatsmylife.webblogg.se Så ni kan ju gärna gå in och kolla den så skulle jag bli glad! I denna prövar jag bara nya designer osv faktiskt hehe! så det är därför jag har denna med. menmen ! nu ska jag dra mig och pilla på min nya design puss o kram allesammans!


TEST TEST

TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST

RSS 2.0