vilken textstil help me '

Ja som sagt så behöver jag lite hjälp igen dårå, ni bah neeej! Jo men så är det jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag ska ha för text stil på rubrikerna hade väldigt många fina men ska försöka fixa det i paint så ni får se dom olika altenativen som jag har dårå. inte lätt att vara liten ibland haha nejdå nu skojade jag med skulle vara väldigt bra om jag fick lite hjälp. eller ni kanske vet någon jätte snygg text stil att ha som rubriks inlägg? Vet vet så skriv gärna ner era fantasier så ska jag leta vidare här på snygga stilar. tycker det är så himla svårt alltså men men skriver strax ner dom olika stilarna så att ni kan se dom istället.puss puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0