SVENSSON SVENSSON ;D I LIIIIIKEE!

SVENSSON SVENSSON SÅ JÄVLA BÄST -  Kollat på svensson svensson så jävla bäst alltså. Älskar gustav svensson så himla roligt alltså. Kollar ni på det? Jag tycker ifann det är skit bra. gjorde poppcoarn med och så ett gals coca cola jammie jammie. ska fixa min blogg design kanske haha är små sugen på nått nytt , men vet ej om jag pallar. får se. men det märker ni om inte annat. nu ska jag kolla alla svsnit av playa del sov osom jag tycker e as bra. puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha såg ju på svensson svensson förut men det va länge sen ju! Du menar väl dom gamla avsnitten/filmerna? jag antar att dom inte gjort nåt nytt haha



"Svensson Svensson, the re-union"



Ha en fortsatt trevlig helg!

:*

2008-11-08 @ 22:40:06
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Asså.. när du kommenterar på min blogg så skriver du en annan url och när man trycker på den blir det bara "sidan kan inte visas" så man måste gå in på bloggkoll och leta upp för att komm in på din blogg.. :S du borde länka till den här bloggen i stället för den andra!



Då ska jag fan kolla på svensson svensson hahaha gud va kul!

Jag har haft en bra helg so far! Men den e inte slut än! i morgon ska jag på en visnign av en GRYYYM lägenhet sm vi hoppas på.. shit jag längtar tills vi har hittar rätt..

Kram!

2008-11-09 @ 00:06:52
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Och den allergisaken till hund går till alla djur. Men det förutsätter att du sätter det på katten eller hunden en gång i veckan. För alltid liksom. Det ör inte en tablett utan ett medel som du tar på händerna och drar över pälsen :)

Katter är härliga asså.. Nu har jag pikachu (den orangea) i famnen och han spinner högt.. underbart!

2008-11-09 @ 00:14:10
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0