Söndag.

Söndag - Ska beskriva min dag lite mera än vad jag gjort innan. Har inte haft så mycket med til för att skriva men tänkte att jag lika väl kan göra det nu. I dag gick jag upp rubt 11 tiden & började med att lägga mig framför tv och dricka en kopp kaffe som är det bästa som finns :) medans jag slurpa i mig kaffet så satte jag på ett varmt bad mysigt och skönt. Sen började klockan närma sig typ 12 tiden så jag fönade och plattade håret tog på mig mina kläder & sen sminkade jag mig. Sen gick jag och älskling bort till pressbyrån och handlade ciggaretter o sedan gick vi till busshållsplattsen. ja då satt vi på bussen påvät till familjen i ljungbsbro mycket trevligt att åka dit och hälsa på sitt gamla hem lixom hehe! När vi kom fram så var bara min bror och hans tjej elin ifårn stockholm hemma och morfar låg och vilade! så vi satte oss framför tv allesammans med datornerna och fixade och trixade lite hehe. Sen så kom en glad mamma och en jätte glad vovve hugo och sen tomas såklart. vi satt och snackade lite skit och så bjöd mamma och dom oss på mat. Lövbiff & klyftpotatis och någon sås och sallad det var mycket gott. var någon ädelost sås eller nått? jag vet kanske inte lät så gott med det var det verkligen mums. efter maten så väckte vi morfar och snackade med han mycket trevligt inte varje dag man träffar morfar :) tycker så mycket om hn både jag och peter. sen var det dax för elin att åka till tåget så tomas skussade in henne & sen när han kom tillbax då fikade vi & drack kaffe och så fanns det även glögg för dom som ville ha hehe. jag dricker inte glögg tycker inte om det för fem öre haha.  så var man propp mätt igen då så vi satt framför tv och bara tog det lugnt alla där hemma. sen så vare dax för mig och peter att åka hem och så fick jag hem min byrå idag med :) så himla snyggt det blev med den här hemma tycker jag, och så hade min söta mamma gjort matlåda till mig och peter som vi ska ha imorgon för det hade vi glömt bort. tur att man har en mamma faktiskt haha. så fick jag ett par jätte snygga vantar himlans varma så det var perfekt. älskar min mamma hon e så söt så. Fick ju everest jackan och reboock skorna i fredags! Sen när vi kom hem slappade vi framför datorerna här hemma och så åt jag en frukt sen gjorde jag varm oboy smaskens var det kan jag loca & sen poppcorn till det. plus att jag kollade på ensam mamma söker som jag älskar! Kollar ni på det? men missade ju andra avenyn men ska kolla det i morgon på internet istället så att jag kan se alla på än gång. får se kanske kollar på det innan jag lägger mig? aja det är väl så min dag har sätt ut idag! full fart kan jag lova. nu ska älskling ta ett bad och jag ska fixa med min nya byrå lägga in kläderna i den osv. sen ska vi kolla en film och bara mysa & sen är det dax att sova. Ska upp och jobba i morgon. Nu har jag lagt in en ny design med andra färger hehe rosa nu men har en annan jag håller på med som jag kommer lägga upp så fort den är klar. hoppas eran dag har varit bra & nu blev det ett långt inlägg och hoppas ni orkade läsa allt.  juste sen så ringde morfar till mig när jag kom hem och sa att han ville handla mat åt oss för 500-700 kr så det var jätte gulligt. så imorgon efter jobbet blir det att handla med morfar och tompa. Ta hand om er så hörs vi i morgon sov så gott puss puss.

Kommentarer
Postat av: lina

sv:allt är super förutom att det är skola i morgon

2008-11-02 @ 22:09:21
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: fröken elin

åå tack så mycket:D

2008-11-02 @ 22:13:32
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos! (=

2008-11-02 @ 22:21:46
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dom seanste två åren har jag drckit glögg med glädje men innan det har jag bara gillat det varanat år, visst låter det knasigt men så har det varit :) Hoppas jag gillar det i år med!

Kram

2008-11-02 @ 22:39:41
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0