PETER 23 NOVEMBER 2oo6 <3

23 november 2oo6 - Detta dag är ett minne för livet. Denna dagen du och jag blev tillsammans så stannade hela världen till. det var ett underbar dag & glömmer aldrig när du kollade in i mina ögon & sa dom tre orden ' Jag Älskar Dig. Jag minns det som om det vore igår, & jag kollade ljupt in i dina ögon & sa Jag Älskar Dig mera än du någonsin kommer älska mig. Det finns inte ord för hur mycket du verkligen betyder för mig, jag trodde aldrig att en person skulle kunna betyda så här mycket för en. snart har vi varit tillsammans i två år ' tiden går så snabbt & vi har delat så många fina minnen tillsammans du & jag. Vi har skrattat mycket under dom här två åren, vi har gråtit tillsammans & vi har uppleft mycket svåra tider tillsammans har vi klarat allt. Tilsammans klarar vi allting du & jag. du är så himla underbar & så himla fin person peter. dom här dagarna då jag legat sjuk har du verkligen behandlat mig som en prinsessa vilket du alltid gör men just när jag varit sjuk har du behandlat mig lite lyxigare. gjort te & allt till mig.Du har bäddat om mig i sängen & i soffan. och så har du åkt hem tidigare ifårn jobbet för att pyssla om mig. & vad får du tillbax? jo jag smittar dig så att du blir sjuk med :/ men det är ju sånt som händer. Ingenting man gör med flit & det är ju nästan självklart eftersom vi bor under samma tag så är det svårt att undvika detta. den 23 november 2oo8 kommer att bli den finaste dagen i mitt liv :) då ska vi ha en kanon fin dag med mycket mys & anndra saker. Det mysigaste som finns är att tömma upp ett varmt bad med tända ljus ( doftljus ) med ett glas champagne & kärleks musik och bara berätta för varandra hur mycket vi älskar varandra hihi. glömmer aldrig i början när vi var tillsammans så sa du allti så här när vi skulle vila en stund. ' ska vi lägga oss i sängen & berätta hur mycket vi älskar varandra ' så himla sött sagt. aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mera med med andra ord är min kärlek till dig obeskrivlig. massa med kärlek till den finaste människan på hela jorden.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, jag har lagt till dig :)

Gud vilket sött inlägg! Vad underbart för er att ha det så bra!

Kram

2008-11-07 @ 15:39:56
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0