NY DESIGN

baby baby baby såå nu har jag gjort en ny design igen vad tycks? Tycker om den rosa färgen & så är det ju alltid kul att ha en bild på sig själv med. Men ska finslipa lite på den med men det orkar jag inte göra nu gör det lite senare ikväkk om jag orkar. som sagt är jag fortfarande sjuk så har legat framför tv hela morgonen eller ja förmiddagen kanske man ska säga. Ikväll så bild det bara kolla på film & fixa god mat om jag orkar. Har inte ätit någonting  på två hela dagar :/ inte så bra men man är inte så hungrig när man inte mår bra. men för att bli frisk så måste jag ju få i mig energi & näring så ska försöka äta lite mat ikväll ifall. Nu är jag sugen på att veta ' Vad ska ni hitta på ikväll? Idag är det ju fredag med så himla skän, mycket bra tv program med för på dagarna så suger det haha. aja men nu ska jag dricka mera vatten så jag får i mig lite vätska. har druckit massa med vatten! mycket bra tycker jag. Ta hand om er & skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om den nya designen pusss pusss puss o massa kramar till alla läsare som jag älskar så mycket :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ser inte den nya designen än.. kanske datan e lite seg på att uppdatera.. hmm

2008-11-07 @ 14:59:47
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0