LÖRDAG ;)

Haaallååååj - Sorry för att jag inte skrivit någonting men som sagt idag gick jag upp klockan 11:30 tyyp och sen hade älskling gjort frukost åt mig så det var bara att sätta sig vid bordet och börja dricka kaffe och äta en god frulle. Sen gjorde vi i ordning oss & gick till ikea och apoteket & elgiganten o sen var vi på biltema o willys. direkt när jag kom hem så började jag och fixa i köket diskade och skurade o fixa så att det var snyggt där inne! sen började jag med maten : Klyftpotatis och kycklingfile Jammie jammie var det, sen har jag precis satt mig här för första gången typ på hela dagen haha. så ska lägga upp lite bilder o så sen ska jag kolla på tv & sen skriva mera här s kom in lite senare igen :) Ta hand om er så länge. Hoppas ni haft en bra dag/kväll? pössspössspösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0