håller på med en ny design

jag håller på för fult med en ny design men som sagt nu när jag är sjuk så blir det bara fel för att man inte orkar riktigt. så jag tog min gamla istället men jag tyckte om den blåa, den var jävligt häftig men som sagt men kan ni skriva försla på färger till min design? tycket sånt är så himla svårt faktiskt. aja men ska bädda ner mig nu igen ska klä på mig först kommer med ett inlägg till för jag ,år bättre nu men kan bero på att jag har alvedon i kroppen. aja hoppas på att bli frisk nu verkligen sattsar på att vara helt frisk på torsdag. ta hand om er. puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :) jag mår bra!



jag tycker du typ ska ha någon mörk färg sen någon ljus färg på din header text. jag saknar dig också ida! hoppas att allt är bra med dig annars min vän <3 massa pussar.

2008-11-04 @ 20:22:05
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0