God morgon.

god morgon alla pigga & glada läsare :) Konstigt nog så är jag pigg och mycket possitiv till att åka iväg o jobba snart faktiskt. har ju legat hemma i en vecka nu och varit sjuk så nu är jag verkligen glad och possitiv till att jobba så det känns kanoners! Har presis satt å kaffe nu och självklart satt på kanal 5 Vakna med the voise. Det är så himla bra man piggnar verkligen till av att lyssna på det. Klockan är nu 06:42 & Kaffet är snart klart. Så jag skriver mera när jag kommer hem slutar klockan 15:00 Ta hand om er så länge! Är ni pigga & glada? ;P puss puss

uppdatering!
Ja nu är jag lite piggare & gladare hihi känns jätte skönt att vara pigg fast jag somnade jätte sent idag faktiskt :O , sånt är livet. Men har det ganska soft på jobbet endå! Börjar 8 på morgonen och kör en timme till klockan 09. sen är det dax för fulle jammie jammie mumms. Som sagt då blir det kaffe smörgåst o en ciggarett! har 30 minuters rast då med. sen gör jag på som fäään haha till klockan 12:00 för då är det lunch till klockan ett så har jag bara två timmar kvar så det är nice. nej nu ska jag platta håret och sen sminka mig. och ta en cigg måse kolla hur vädret är idag så man ej tar på sig för mycket. puss puss på er sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0