GOD MORGON ' <3

nämmen tjenixxen älsklingar, Ja då var det yttligare en dag till och är fortfarande sjuk. somnade sent igåg som jag trodde för att jag sov ju hela dagen istället. Vaknade klockan 11:30 när älskling väckte mig. annars hadde jag sovit många timmar till. men det e ju meningen att man bara ska ligga i sängen och vila men tänkte lägga mig framför tv lite istället. kanske skla beställa kanal tv 1000 alla kanaler och sen tv komedi och några men får se. kollar ju ite så mycket på tv men nu när vi har en sån fin och stor så blir det ju roligare. vi såg en grym sak att man kan stoppa in usb minne direkt i tv och kolla på bilder spela upp musik och om man lägger in en film där på så är det bara att klicka på play så himla häftigt var det alltså. och bilderna blev jätte fina bra kvalete och mycket större. nej nu ska jag lägga mig famför tv. skriver mera sen pöss pöss o kramar ifårn miiiig.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja det e fett skönt med kanal-paket asså.. speciellt för mig som bor i norge! Fett å kunna följa sina svenska tv-program i alla fall :D

2008-11-07 @ 12:51:18
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har många namn men inga som vi kommer säga än här..ska bli en överasking längre fram..Vad för skoj sker i kävll?

2008-11-07 @ 14:12:58
Postat av: Anonym

Då är du inte enssman för jag är ockås hemma o mår dåligt töadne näsa...krya på dig..

2008-11-07 @ 14:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0