Donken & Sova

Så nu har jag vacknat till lite mera. Gjorde iording mig och sen gick jag och peter iväg till ikano handlade en parfym och sen gick vi till elgiganten och kollade på tv som vi ska köäpa nästa vecka. varför vi köper den då är för att den inte fanns inne och vi måtse då beställa den. Sen gick jag o peter in på sova och skulle kolla på en säng haha satte oss i en så kom värsta jobbiga försäljaren och bablade på som fan och det visade sig att den sängen kostade 180 tusen haha så vi blev ju kvar i butiken i ca 30 minuter jätt jobbigt vi kom aldrig där ifårn för han skulle typ visa oss alla jävla sängar. Hästen sängar o allt möjligt hehe. Sen blev vi hungriga så vi gick till macdonals och handlade men tog med oss maten hem. haha så skulle peters kompis komm och hämta en dator som vi fixat åt han och då står han omringad av en massa snorrungar som var utklädda och tiggde till sig massa pengar. haha dom frågade till och med om dom kunde få våran mat så jävla sjukt. sen sa dom till min pojkvän vi kan ta pengar oxå. då skrattade han och ja jo det förstår jag att ni gärna vill men det får ni inga av mig haha så jävla rätt. Så nu sitter jag här hemma igen och har presis ätit. vad har ni gjort idag?



Vad tycks?
den var jätte fin alltså i butiken där ser man den ju bättre. Tycker om silver randen som är runt tv. Så nästa vecka har vi en ny tv så himla roligt :) hoppas den hinner komma bara tills nästa vecka det vet man ju aldrig. För vi beställde den idag.det är en Philips lcd 42" full HD.

Från Philips med alla nödvändiga anslutningar och finesser, både för dagens och framtidens teknik! Stil och prestanda möts i en komplett upplevelse. Med en kombination av en skärm med full HD 1080p, en Pixel Plus HD-motor och fantastiskt ljud erbjuder den här platt-TV:n lysande design och kraftfulla prestanda i många år framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0