BLIR EN 60" KANSKE?

Jaaha nu ska vi tydligen kanske köpa en 60" tv istället för en 42" Haha snacka om stor jävla tv. tycker den vi har hemma nu är stor och det är bara en 29". helt otroligt skoj :) men vi vet inte säkert än. tror att den 60"s tv blir alldeles för stor i våran lägenhet men det skulle vara grymt häftigt ;) och så ska vi tapesera om hela lägenheten innan jul. så det kommer bli jätte fint i lägenheten. imorgon får jag hem min byrå som jag har haft hos mina föräldrar entligen får jag den i morgon. har saknat den. behöver verkligen ha en byrå att förvara kläder i för min gaderob är typ proppfull har för mycket kläder måste göra mig av med lite men man vill ju inte slänga saker haha. nej nu tror jag inte jag ska blogg mera ikväll. Kommer nog bara logga in och skriva god natt. kanske skriver mera om det kommer nått roligt att skriva om hehe. Ta hand om er allesammans pusss pussss


Så här ser byrån ut och jag älskar den verkligen :) jag var inne och kollade vad den kostade. Shit den kostar 1 195,00 kr undra vad den kostade för tre år sen då jag fick den? hehe vill inte äns veta. ta hand om er så länge puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie

naw tack så mkt vad kul att höra :) dig medkram

2008-11-01 @ 22:02:09
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0